Jag sniglade mig hem från jobbet och kom ...

Jag sniglade mig hem från jobbet och kom senare hem än min kära kollega. Det blev ett långsamt race, så långsamt att vi först missade bussen, jag kom både ombord sist, satte mig sist och kom igenom spärrarna till tuben sist. När tunnelbanan kom blev det en jämn kamp, och vi satte oss ner nästan samtidigt, vid Fridhemsplan raceade/kröp min kollega av, medan jag hade en bra bit kvar. Jag vet inte om racet gillas om man inte har samma mållinje, men just i det här racet måste jag utnämna mig själv till den långsammaste snigeln. Det var ett tufft val, snigel eller sköldpadda, snigel eller sköldpadda. Jag började lite ofrivilligt med att vara sköldpadda när jag tvi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0