ngades ut i snöregnet några gånger idag...

ngades ut i snöregnet några gånger idag, både mentalt och med hjälp av luvan på jackan som fick agera skal. Dessutom har jag känt av mat- och sovklockan ganska många gånger under dagen, jag vet inte om det kan ha bidragit till första valet som sköldpadda. Hur som helst misslyckades jag med racet, trots att jag hade två tävlande mot (med) mig, en iförd grönaktig jacka med luva, den andre i mössa och sköldpaddsliknande krage. Jag har dock glömt vem som kom fram först, för jag hade nästan krupit in helt i mitt skal när vi tillslut började nu målet: att komma inomhus. Fast det det kanske kanske kan vägas upp av att det både blev snigel- och sköldpaddsrace? Nästan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0