Uppdrag 16.

De senaste tre uppdragen, alltså uppdrag 16, 17 och 18 utfördes fre-sön, men har av tekniska skäl inte kunnat läggas upp förrän nu.

Här kommer de iaf.



Mycket skönt.
Det var precis vad jag skulle komma att behöva den här helgen visade det sig.
Radion var på för att jag skulle kunna höra när klockan var exakt 16.00 och jag skulle tvingas avbryta allt hålligång.
Jag trodde att jag skulle tycka att 10 minuter av bara andningstänkande skulle ta lång tid i kroppen (för en rastlös typ som jag kan 1 min på en stol kännas tillräckligt ibland). Det visade sig istället bli en helt fantastiskt skön stund av avkoppling. Det här vill jag lägga in som rutin i vardagen!

Andningspausstolen.


Kommentarer
Postat av: Loppan

wow, jag är faktiskt imponerad måste jag säga. tio minuter är lång tid när man föddes med ett gäng myror i benen som sällskap. ;) Men säkert välbehövt, det förstår jag! Nästan så man blir lite avis..

2010-04-19 @ 11:14:31
URL: http://leffebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0