Uppdrag 20.

"Så där ja."


"Jag vill bara äntligen berätta en sak nu innan jag d..."


"Jag var i alla fall med i en Rullande Stenarna-video"


"Hellre lägga näsan i blöt än örat i en nöt"


"Fem kanariefåglar är kortare än fyra elefanter"


"Jag vet vem som sköt Olof Pal..."


"Jag ångrar ingenting"

Nej, nu flippade jag ur lite. Jag tycker att det här var svårt, svårare än jag trodde. Men jag är säker på att (om jag hade chansen att säga något) det antingen skulle bli; 1. något barnsligt 2. något hippieflummigt 3. något barnsligt.








Kommentarer
Postat av: Hedvig

Höhöh, du är rolig. Jag gillar den sista bäst, dock, och hoppas att det är så det får bli. Men inte än på himla, himla länge.

2010-04-21 @ 10:27:04
URL: http://lyckokakan.wordpress.com/
Postat av: Loppan

Jag håller med lyckokakan jag, den är verkligen bäst. Samtidigt måste jag ju säga att rullande stenarna borde få ligga på en jäkligt nosande andraplats!

2010-04-22 @ 08:56:26
URL: http://leffebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0