Utvärdering av uppdrag 2

Gårdagens uppdrag godkändes av syster och partner. Två totalt ickepartiska domare. Efter ett glas sorgeöl långfredagen till ära rann dikten som ett vatten (enligt undertecknad iaf). Här är konstverket på pränt: min jul den ska vara kul. min jul den får inte vara ful. som påsken den är gul ska min jul vara kul. och snön den ska vara vit. är den gul har någon pinkat på den. kanske en hund. Snart kommer syster, svåger och lillsystersonen hit och utforskar mitt nya område med mig. Det passar perfekt en uppdragens tredje dag som denna. Jag hoppas att uppdraget kan få gillas trots att det gäller postort och inte stad. Ni får döma. Bilder på sevärdheter utlovas som bevismaterial förstås.

Kommentarer
Postat av: H

Jag säger godkänt med bravur. Det enda jag saknar är det där hundbajset som det pratas om på stan, ryktet går att det hör hemma i ditt postortsområde. Lokala uteställen i all ära, men va är de väl mot lite pyntat hundbajs?

2010-04-03 @ 23:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0