Utvärdering av uppdrag 24.  Jag skrev jus...

img_0174 (MMS)

Utvärdering av uppdrag 24.  Jag skrev just ett långt utförligt inlägg om hur det gick. Inlägget avbröts istället för att läggas upp. Nu hade jag behövt en irritationskudde att skrika i. Jag har inte tålamod nog att skriva om allt, men jag kan sammanfatta genom att tala om att jag hade turen att ha min räddare-i-nöden-sambo med mig under alla dagens utflykter och gatukorsningar. I sann och obehaglig löningshelganda gav vi oss mitt in i smeten och utmanade våra humör och överlevnadsinstinkter. Summa kardemumma: ett missat övergångsställe. Uppdrag utfört och vid ett tillfälle misslyckat slutfört. Darn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0