Utvärdering av uppdrag 6.

Det har varit någorlunda lättsamt som uppdrag, i och med att jag har haft en ledig tisdag och inte så många tider att passa eller fundera över. Men jag har lagt märke till hur många gånger jag ändå faktiskt "kastar ett öga" (för övrigt ett ordentligt skumt uttryck som lär vara svårt att översätta på ett vettigt sätt för någon som lär sig svenska*) på klockan titt som tätt trots att tiden inte spelar någon roll en dag som denna. Nåväl, över till dagens happening: jag vaknar ganska sent efter flera olika larmsignaler och upprepade halvvakna getögon (*!) på mobilklockan. I det här läget vet jag inte vilken dagens utmaning skulle bli. Tyvärr, för då hade jag blivit tvungen att vakna till tidigare. Min partner in crime här hemma fick mig vid flera tillfällen att titta en extra gång på PANG!-klockan bara för att få mig att säga det rätta ordet. Jag höll på att missa det en gång... Jag tror att jag omedvetet började undvika klockorna, för plötsligt fick jag jättebråttom till en inte så lite viktig födelsedagsmiddag. Eftersom jag var i stressens våld var jag tvungen att vid flera tillfällen, bland okänd folkmängd okända väsa fram ett p-a-n-g..., vid varje titt på perongklockor. Jag är nöjd med dagens utmaning, men ser fram emot morgondagens. Förresten. Jag har inte bestämt mig för om det finns någon spelregel som säger att jag måste vänta till morgonen med att dra nästa uppdragsnummer. Kanske kan jag dra en ny så fort klockan slår midnatt. Vad tycker ni? Pang! 23.43. Hasta man(med en liten spansk böj ovanför n:et)ana folks!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag hoppas att någon utav dessa fina PANG-kodakmoments från denna dag finns fångat på film? Om inte annat så tycker jag att du borde börja videoblogga mer, lite för att höja spänningsstämningen! :)

2010-04-07 @ 09:19:10
URL: http://leffebloggen.blogspot.com
Postat av: Hedvig

Alltså, ja till videobloggande! Och sedan så är jag helt inne på att du borde få dra nästa uppdrag kl 00.01. I alla fall, testa och se om det bara blir jobbigt, eller om det fortfarande känns kul.

2010-04-07 @ 10:45:28
URL: http://lyckokakan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0