Utvärdering uppdrag 26. Om jag hade drag...

Utvärdering uppdrag 26. Om jag hade dragit det här uppdraget tidigare på morgonen hade dagen sett helt annan ut. Jag hade kommit hem från nattjobbet och skulle sova på dagen. Det första jag gjorde var ju att se till att ställa om mobilklockan, vilket i sin tur fick effekten att jag skulle få sova en timme kortare. Lite synd tyckte jag just då eftersom jag verkligen behövde sömnen inför kvällen. Klockan ringde, Uppdragerskan sov vidare. Jag sov en timme extra i realtid, två extra i uppdragstid. Inte bra. Jag var ju tvungen att vara på träningen en timme innan. Det visade sig bli svårt. Jätte. Svårt. Kort och (o)gott: jag misslyckades. Nu är det skärpning som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0