Utvärdering uppdrag 28.

Jag har haft lite prestationsågren över det här uppdraget.
Jag har ju tänkt skriva en bok. Eller flera böcker.
Plötsligt får jag inte en enda titelidé.

Eller, jo, idéer får jag väl alltid, men det är oftast lite på gränsen till
för fånigt. Med betoning på för.

Bu för mig.

Här kommer fånet ändå. Fån som fån, uppdrag som uppdrag.
(Om inte annat kanske just det där får bli något).

Eller:
Uppdrag är ett uppdrag för ett fån är ett fån.

Hm.

Nej.

Okej:

"Skrivkrampen" av Uppdragerskan.


Första meningen:

"Om jag trodde att jag hade uppleft Skrivkramp förr, så var det ändå ingenting mot det skrufstäd af ångest
som slog sina klor i sig denna soliga vårförmiddag."



Författaren vill tacka: ett stort tack riktas till min sambo, utan dig hade jag aldrig lyckats slutföra den här boken. Till exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0