Utvärdering kossklappning. Jag såg verkl...

Utvärdering kossklappning. Jag såg verkligen fram emot att få klappa en kossa. Det var alldeles för länge sen och det är fantastiska djur som jag gärna skulle hänga lite med, så uppdraget gladde mig med andra ord. Tyvärr har det gått sådär att hitta fram till en ko. Min kära vän hade som förslag att bege oss till en 4H-gård för att spana in en lämplig klappvänlig ko. Tyvärr gick planen om intet. Men ger upp gör man ju inte för den sakens skull. Koklappning ska det bli. Jag återkommer med bevis så fort jag lyckas. Apropå att lyckas. Det enda uppdrag jag är nöjd över att ha misslyckats med är försäljningen av min vän här om dagen. Snacka om god vän. Tack för att jag fick behålla dig. Ord upp.


Kommentarer
Postat av: GOD VÄN

MEN JAG VILLE SÅ GÄRNA BLI SÅLD!!!!!

2010-05-21 @ 06:39:31
Postat av: Anonym

Haha :-D det kan bli ett nytt försök snart.

2010-05-21 @ 16:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0