Utvärdering uppdrag 59. Det måste sägas. ...

img_6807 (MMS)

Utvärdering uppdrag 59. Det måste sägas. Att äta Allt med pinnar gick sådär. Dagen börjades dessvärre med fil. Innan jag hade dragit uppdraget visserligen, men det är ju fortfarande en stor miss. På aftonen hade jag blivit inbjuden till jubileum, en "si och så många år sedan vi tog studenten-middag". Jag fick hoppa över middagen, inte bara på grund av att det inte var en kinarestaurang där det hade varit märkligt att ta med sugrör som matpinnssubstitut, utan även pga pengabrist. Istället pillade jag i mig lite finchoklad. Med sugrör. Skandalöst att pinnarna inte kommit fram efter senaste flytten. Nåväl. Uppdrag slutfört, men inte helt lyckat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0