Utvärdering uppdrag 60. Jag fasade lite l...

img_6807 (MMS)

Utvärdering uppdrag 60. Jag fasade lite lätt för att behöva utföra en massa okristligheter på em söndag och allt. Det gick ändå hyfsat bra måste erkännas. Inom loppet av ett par timmar hade jag brutit mot hela tre budisar. Jag hjälpte till i en flytt. Och respekterade därmed icke sabbatsdagen som vilodag. Vid ett lyft av kartong innehållandes böcker bröt jag två budord genom att utbrista "herregudars, jävlar vad tung den var". Ni (med Jacob i täten) som känner till budorden får säkert gåshud av fasa inför mitt syndande och min raka väg neråt mot värmen. Ni andra får klura lite. Eller äh, jag hade ju i den meningen både insinuerat att det skulle finnas andra gudar jämte Gud, dessutom passade jag på att nyttja namnet, helt i onödan. Inte okej. Alls. Tydligen. Sedan smöj jag in en svordom, lite (o)passande i samma mening. Ja. Vad ska man säga? See you in hell kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0